Bad!

Hejsan!
~
Nu kom jag ganska nyligen hem från stan. Jag var ju som sagt och åt lite god mat på resturang med mamma och johan. Vi hade det supertrevligt och vi pratade och åt i flera timmar.
~
Nu tänkte jag i alla fall ta mig ett litet bad. Jag stod i badrummet för att tvätta ansiktet och så såg jag badkaret och insåg hur hemsk skönt det skulle vara med ett bad. Så, nu ska jag hoppa i ett bad. Efter det tänkte jag läsa på lite om franska revolutionen som jag ska skriva en uppsats om och sen sticka lite kanske. Vi håller på lite med vantar i slöjden så tänkte att jag kanske kunde ta med mig stickningen hem och göra lite här. Så det är vad jag ska göra ikväll!:D
~
Men men, badet väntar!
Hare!;)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!